Tuesday, September 21, 2010

Стил и теми на содржините од нивните песни

Слипкнот подготви влијание од низа на стилови и бендови, особено вклучувајќи хард рок и хеви метал бендови како што се Kiss, Black Sabbath, Slayer, Judas Priest, Korn, Metallica , White Zombie, Led Zeppelin и Beastie Boys.  Слипкнот се гледаат како пионери на новиот бран на американскиот хеви метал и се во споредба со групи како Pantera, Machine Head, Biohazard, Life of Agony, и Prong .  Тие исто така се сметаат за ну метал бенд Меѓутоа, членовите на бендот сакаат да се дистанцираат од музички бендови како Korn и Limp Bizkit. Слипкнот го опишуваат нивниот звук едноставно како "метален метал" и ја изедначуваат својата врска кон ну метал само како случајност во нивното време на појавување.  Звукот на бендот обично се одликува со силно утврдено- наместени гитари, со големи ударни секции , мостри и грамофони.  Со користењето на различни вокални стилови, нивната музика најчесто се карактеризира со груби вокали, врескање, викане, придружен вокал и повремени мелодични песни.  Сепак, групата постојано експериментира со нејзиниот звук - особено развој на песни предводена од акустични гитари и мелодијата на пеење прв пат  vol.3 ( високa субминтална серија). Во стиховите Слипкнот главно има многу агресивен тон, повремена  вулгарност а истражува теми како темнината, нихилизам, лутина, незадоволство, љубов, мизерија и психоза.  Често врз цртежот на нивните теми, како на музичката индустрија, политика, лични судири и размислување, меѓу другите.  Рик Андерсон на Јакоб  ги опишал нивните текстови, како "забележливи  генерално не може да се цитира на семејството вебсајтот".  Сепак на Том, Тејлор има направено точка на користење на помалку вулгарност со одговор на тврдењата дека тој се потпира врз употребата на тоа. Слипкнот се познати по нивниот хаотичен и енергичен  живот, нешто што придонесе за нивните рани успеси.  Обично овие функции се од повеќето членови на бендот headbanging, неколку членови од фаза на нуркање на сцена,некои па дури и се борат. Нивните рани настапи опремени со екстремни акти како фаза нуркање на сцена од високи балкони  и членовите на бендот кои се сместуваат едни со други дури и на оган.  Сепак, во последниве години тие имаат тенденција да се воздржат од акти како што се екстремните како оваа. Eкс-басистот Греј објасни дека ова се должеше на добивањето на тужби , да се спречи да му наштети на другите луѓе, додавајќи дека тоа е "подобар потег" за долговечноста на бендот.  Заедно со енергична и непредвидливи изведба на бендот, Слипкнот често ја инкорпорираат и елаборат фазата на поставување на сцената. Кои се пропратени; пиротехника, покачена фаза области, хидраулични тапани  и компјутерски екрани меѓу другите нешта.  Додека прегледуваме претстава од Слипкнот, Алистер Лоренс од Керанг изјави дека има кореографски хаос е премногу мултифацетирана целосно да се опише",  на ваквата забелешка, NME опиша еден од нивните сцени  како "сцена на хаосот". 



No comments:

Post a Comment